Klachtenregeling
Jouw mening telt
Wij horen graag hoe je jouw bezoek aan onze praktijk hebt ervaren. Jouw reactie is heel waardevol: daarmee kunnen we onze zorg en service verbeteren. Wil je suggesties of complimenten aan ons doorgeven? Laat het ons weten. Alvast bedankt!
Klacht?
Ondanks de inzet van onze medewerkers kan het gebeuren dat je niet tevreden bent over de behandeling in onze praktijk. Je kunt dan een schriftelijke klacht sturen naar info@detandarts071.nl. De klacht wordt in behandeling genomen door ons management. Als je behoefte hebt aan een derde, neutrale partij, dan kunt je jouw klacht indienen bij de KNMT, de beroepsvereniging waar deze praktijk bij aangesloten is. Een onafhankelijke klachtenfunctionaris zal dan kosteloos bemiddelen met als doel een oplossing te vinden.
Geschil?
Als je er ondanks de hulp van de klachtenfunctionaris niet uitkomt, kun je voor €75 een beroep doen op de Stichting SGIM ‘Geschilleninstantie Mondzorg’. Dan wordt jouw klacht door een commissie van vijf deskundigen beoordeeld. De geschilleninstantie geeft een bindend oordeel of jouw klacht gegrond is en mag, indien de klacht gegrond is, een schadevergoeding toekennen tot maximaal vijfentwintigduizend euro.
Meer informatie
Voor meer informatie over mondzorg, behandelingen en kosten kan je terecht op allesoverhetgebit.nl. Vragen kan je stellen via het contactformulier dat is geplaatst op de de website van allesoverhetgebit.nl. Beide geven onafhankelijke informatie en zijn opgericht door onze beroepsorganisatie KNMT.